Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Klassbesök på Ålidhemsskolan

Av Tobaksfri Duo - 11 februari 2009 14:44


Idag besökte jag två klasser på Ålidhemsskolan. Det var kanoners! Båda klasserna hade bra frågor och intressanta tankar. Den ena klassen ska börja med tidningen Dizza Tobak och det var ju jättekul att höra. Om ni är intresserade på vad det är för något så gå in på www.dizzatobak.se

 Nästa vecka blir det ännu en klass på Ålidhemsskolan och sedan är det snart dags att ta bilen till Lycksele.


Hoppas alla har det bra.


/mira



 
 
Ingen bild

Ywonne

11 februari 2009 21:49

Hej Mira, kul att dina klassbesök uppskattas, precis så ska det vara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobaksfri Duo - 14 april 2009 10:34

  Den nya hemsidan kommer att släppas direkt efter påsklovet! Den som väntar på nått gott... ...

Av Tobaksfri Duo - 21 februari 2009 09:01

Igår eftermiddag träffades nya STUR på landstingshuset i Umeå. Grubbeskolan, Vännäsby skola, Carlshöjdsskolan, Skärgårdsskolan, Waldorfskolan och Tegs Centralskola var representerade. Det kändes så roligt att träffa alla er härliga, kloka och engager...

Av Tobaksfri Duo - 16 februari 2009 10:23

  Veckan började bra med ett besök på Ålidhemsskolan. Jag fick positiv respons av läraren och med det promenerade jag i solskenet tillbaka till kontoret. Nu håller jag på göra i ordning brev som ska skickas iväg.   Hoppas alla har en fin dag / mira ...

Av Tobaksfri Duo - 11 februari 2009 21:50

Mira hälsar på 7:e klassarna och jag har träffat en del gymnasieungdomar sista tiden. För någon vecka sen besökte Mona, Mira och jag Liljaskolan i Vännäs. Jättebra dag tyckte vi och hoppas att det vi pratade om fick några att fundera lite extra på va...

Ovido - Quiz & Flashcards