Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Jag tänkte tipsa om världens största armbrytartävling för kvinnor!

Av Tobaksfri Duo - 2 februari 2009 12:35



När? Den 8 mars (internationella kvinnodagen!)

Var? Lisebergshallen, Göteborg


På plats finns:

  • Världens bästa armbryterskor (blandannat Heidi Andersson!)
  • Instruktörer från Armbrytargymnasiet i Storuman
  • Lokala klubbar

Gå in här för att läsa mer och boka biljett: https://nortic.se/customer/index.html?event=3712595&siteLanguage=se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobaksfri Duo - 14 april 2009 10:34

  Den nya hemsidan kommer att släppas direkt efter påsklovet! Den som väntar på nått gott... ...

Av Tobaksfri Duo - 21 februari 2009 09:01

Igår eftermiddag träffades nya STUR på landstingshuset i Umeå. Grubbeskolan, Vännäsby skola, Carlshöjdsskolan, Skärgårdsskolan, Waldorfskolan och Tegs Centralskola var representerade. Det kändes så roligt att träffa alla er härliga, kloka och engager...

Av Tobaksfri Duo - 16 februari 2009 10:23

  Veckan började bra med ett besök på Ålidhemsskolan. Jag fick positiv respons av läraren och med det promenerade jag i solskenet tillbaka till kontoret. Nu håller jag på göra i ordning brev som ska skickas iväg.   Hoppas alla har en fin dag / mira ...

Av Tobaksfri Duo - 11 februari 2009 21:50

Mira hälsar på 7:e klassarna och jag har träffat en del gymnasieungdomar sista tiden. För någon vecka sen besökte Mona, Mira och jag Liljaskolan i Vännäs. Jättebra dag tyckte vi och hoppas att det vi pratade om fick några att fundera lite extra på va...

Ovido - Quiz & Flashcards